Zoek mijn iPhone app werkt niet meer buitenshuis. Hoe kan dat?

Eerst werkte hij wel buitenshuis, maar nu alleen maar als hij onder WiFi bereik valt. De iPhone heeft geen internetabonnement.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
welke App betreft het?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De "zoek mijn iphone" app. Dat staat in de titel!

Antwoorden (1)

Je hebt zowiso altijd wifi of 3g nodig om je iphone te achterhalen. Als je dus geen 3g abonnement hebt werkt zoek mijn iphone dus amper. Want de gene die het apparaat steelt moet hem eerst verbinden met internet.
Je hebt wel andere funcies dan het achterhalen die op zoek mij iphone handig zijn.

Maar er is 1 SUPER oplossing voor gestolen iphones.
1. Je iphone moet gejailbreakt zijn.
2. Download icaughtU via cydia
3. Stel je email enzo daarin
En als nu iemand je wachtwoord verkeerd intypt maakt hij een frontcamera foto, zet locatie voorzieningen aan, zet 3g aan. Geeft een melding via email.
Ik heb geen 3g en dit is een superoplossing voor mij.
(Ik kan dan ook zien wie aan mijn iphone heeft gezeten :)

Dan moet de dief wel je wachtwoord 1 keer verkeerd invoeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De iPhone heeft natuurlijk wel 3G maar geen internetabonnement.
En zoals ik al zei. Werkte de app eerst wel en nu niet.