weet iemand een goede android tablet voor ongeveer 150 euro (1gb ram 1-1.5ghz processor android 4.0?

Toegevoegd na 58 seconden:
9-10.1 inch

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Voor die prijs kun je geen 9/10 inch android tablet hebben, en al helemaal niet met android 4.0

Met zo'n budget kom je eerder bij 7 inch android 2.3 point of view tablets uit, of tablets bij de bart smit.

Het enige wat misschien een beetje in de buurt komt is de archos 101, voor precies 150 euro bij de mycom. maar verwacht niet dat je veel spelletjes kunt spelen op die arm cortex a8, want die is langzaam.

Het enige goeie voor die prijs zou een nexus 7 zijn, die is kleiner maar wel veel sneller, hij is alleen nog niet hier te koop.

Ik ben bang dat je nog even door moet sparen, want 150 is echt niet genoeg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zal ik ff naar de bartsmit gaan want daar hebben ze vaak Android tablet voor rond de €100,- of ga naar de kijkshop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Bart Smit, Intertoys en kruidvat zijn degelijke tablets te vinden. Bij Intertoys de ultra slim tablet is een nette voor net Geen 200 euro online misschien zelfs nog goedkoper... Die ook erg snel is, check de winkel!