Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn iTouch start willekeurig opnieuw op.

Ik heb een iPod Touch 2g MC model, jailbroken. Sinds een paar weken start hij op een willekeurig moment opnieuw op. Soms als ik een app start, of wanneer ik er al mee bezig ben. Misschien weten jullie waardoor het komt en/of weten jullie een oplossing.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
850

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan dat een jailbreak applicatie vast loopt, maar meestal start daarvan niet je hele iPod opnieuw op (apple logo) maar alleen het springboard. In het tweede geval moet je zeker eens gaan kijken of de laatst geïnstalleerde jailbreak apps wel compitabel zijn met de iPod. (aangezien het niet meer de nieuwste iPod is, en ontwikkelaars van jailbreak apps niet altijd op elk apparaat hun apps testen)

Als de iPod echt helenaal opnieuw opstart, is het misschien een oplossing om de iPod te herstellen, maar als je er niet echt last van hebt, raad ik je niet aan om dit te doen. Het kan een hoop problemen opleveren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Doordat ie gejaikbreakt is. Dat kan wel eens verkeerd uitpakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding