Kost de officiele live messenger op windows mobile (6.1) geld?

Dit heb ik ooit iemand horen zeggen, dat je soort abbonementskosten moet betalen ofzo,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee hotmail en live zijn gratis. Wel is er volgens mij sinds een tijdje een soort betaalde hotmail die dan reclame zou weg halen en grotere opslag ruimte zou geven enzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het programma kun je gratis via via downloaden.
Typ in google windows live messenger mobile .cab in en je vind waarschijnlijk wel het installatie bestand.

Wat zeker geld gaat kosten is je internetverbruik

Toegevoegd na 1 minuut:
.cab is zegmaar de .exe voor windows mobile, een installatie bestand dus.

Als je hm hebt gedownload moet je hm op je telefoon zetten.
Via verkenner opzoeken en installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha dankje,
Over dat installeren wist ik wel:)
Maar had het een keer iemand horen zeggen dus dacht, ik vraag het hier eens, je kan hem niet van internet halen, hij zit geintergreerd in je smartphone of pocket pc, zolang jr dat niet heb kan je hem ook niet krijgen,
Wel de windows live mobile, maar niet de Messenger, Maar vriendelijk bedankt voor ue reactie
messenger MOET gratis zijn.
betalen = oplichting.