Is de Samsung Corby een vrouwen telefoon?

Toen ik op school zei dat ik een Corby wou kopen zeiden ze dat dat een vrouwentelefoon is. Is dat zo?
En is dit zo omdat misschien veel vrouwen die willen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (10)

Nee, als man mag je deze telefoon ook in je bezit hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
neey hoor dat is net zo goed een telefoon voor mannen! miss zijn ze een beetje jaloers ;) ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is alleen zo als jij dat vindt. Je bepaald zelf wat je vindt en wat je waarden en normen zijn. Sta achter de keuzes die je maakt! Je bepaalt zelf wel wat je normaal of niet normaal vindt!

Toegevoegd na 44 seconden:
*bepaalt
14 jaar geleden
Het is inderdaad zo dat sommige telefoons de naam 'vrouwentelefoon' hebben. Dit komt omdat dan inderdaad veel vrouwen dit soort telefoons hebben. Maar meestal ligt het meer aan de kleur dan het soort mobiel.

ik typ vrouwenmobiel ik op google afbeeldingen en de Samsung Corby komt tevoorschijn... lol
Ik zie deze reactie Roos~ geven op een forum: "Vet ding hoor! Steeds als ik die reclame zie denk ik 'Oooh dat is echt een vrouwen telefoon, al die kleurtjes!'
Maar, die laatste 2 frontjes vind ik ook het minst mooi, dus daar zou ik niet verdrietig om zijn"

Dus het klopt denk ik wel wat ik zeg. Het ligt aan de kleur. Heb je een zwarte Samsung Corby hoor je niemand erover... Als ze het sowieso al zien dat het een Samsung Corby is. Als iemand mij zijn nieuwe mobiel laat zien weet ik namelijk niet welk type het is. Allicht het merk omdat je daar niet omheen kan kijken..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zolang je geen roze achterkant neemt is er niets aan de hand!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een model met wat mooie afgeronde hoeken, dit kan inderdaad wat vrouwelijk overkomen. Dit is echter helemaal hoe je het zelf ziet. Mij lijkt er niets mis mee maar ik denk omdat ze in zoveel kleurtjes (en ook roze) beschikbaar zijn, dat ze daarom gauw het predikaat 'vrouwenmobiel' krijgen.

Als jij hem zelf mooi vindt en een mannelijke kleur neemt dan valt het waarschijnlijk weinig mensen op. Wil je echter dit risico vermijden dan kan je een ander model kiezen. Of je gooit gewoon lekker je kont tegen de krib en doet het juist wel. Net hoe je zelf in elkaar steekt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die ronde hoekingen kunnen het meer een Ladyphone maken, maar als jij het gewoon prettig vind om dat ding te hebben, nemen dan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mag natuurlijk kopen wat je wilt maar medeleerlingen zijn genadeloos.... Mijn eerste indruk is dat het een telefoon voor meiden is. Als ik naar de website ga dan wordt ie mierzoet getoond. Gelukkig heeft ie ook een zwart model dus die zou dan voor jou het meest geschikt zijn, tenzij je gek bent op kleurtjes?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In t zwart ipv roze zeker niet, net als een lg viewty: zwart is "jongenskleur", wit meer meisjes.
Bij mij op school word je echt niet afgerekend op je kleur mobiel ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja,

de waarheid is niet wat het is, maar wat er heerst.

het is nou eenmaal zo dat met name vrouwen geinteresseerd zijn in de CORBY. En dat maakt de corby een vrouwen telefoon.