Kunnen er nog krassen op de ipad komen ook al zit er een screenprotector op?

Ik heb een screenprotector op de ipad en ik heb nu een spel gedownload voor katten. Dan kunnen ze met hun pootjes op het scherm tikken en dan hebben ze de vis gevangen. Je snapt natuurlijk wel dat ze hierbij hun nageltjes niet inhouden. Kunnen er dan krassen op het scherm komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou maar andere spelletjes met je katten gaan doen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha dat doe ik ook hoor, maar ik wilde het eens uitproberen of ze dat nou leuk vonden of niet, en toen vroeg ik me af of dat krassen kon veroorzaken.

Antwoorden (2)

Katten pootje kunnen zoizo geen krassen veroorzaken op een iPad. De iPad heeft een glas/mineraal display. Het materiaal is harder dan de pootjes en nagels van de kat. Vergelijk dat met je eigen nagels en huid. Krassen ontstaan uiteindelijk door bijv. Zandkorrels oid. Dat materiaal is harder dan het glas van de iPad. Als je vang bent voor krassen moet je geen screen protector gebruiken maar het hele apparaat niet gebruiken. Krasjes ed horen bij het gebruik van apparaat of wel apparaat dan ook. Zo'n screenprotector geeft je schijnheiligheid en is er alleen goed voor de omzet van de fabrikant van dat spul.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb nog steeds gewoon de plastic seal die op de tablet zat toen ik hem kocht want ik vind het veel te moeilijk om zelf een screen protector aan te brengen zonder dat er luchtbubbels onder komen. Voor mij werkt het prima en zelfs op de seal zit amper een krasje, dus ik denk dat het weldegelijk kan helpen.

Ik denk dat het inderdaad ook aan het materiaal van het scherm ligt want mijn smartphone bijvoorbeeld, heeft nooit een screen protector gehad en die gebruik ik dagelijks. Daar zitten nog steeds geen krassen op.