Hoe kan ik wifi uitzenden met mijn blackberry curve zodat ik ook internet heb op mijn ipod touch?

Ik heb een internet abbo op mijn blackberry maar ik wil ook kunnen internetten op mijn ipod. Hoe kan ik dan wifi uitzenden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je het nieuwste BB OS hebt (6.1) kan je via "verbindingen" een hotspot aanmaken.
Als je een oudere versie van het OS hebt kan je geen hotspot inschakelen.

In de bron staat een duidelijke uitleg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan je je verse zien en updaten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trouwens dat is voor als je een melsing wilt als er een hotspot gevonden word en niet zelf een maken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Melding*