Als de iPhone 4s in nl verkocht word blijft de iPhone 4 nog in de winkel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is appel die ze aanklaagt niet andersom :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@pasca96l het is wel andersom dit keer. Even bijblijven.
Het maakt eigenlijk niks uit of samsung wint of verliest de galaxy s2 heeft veel betere specificaties dan de iphone 4s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Android is een besturingsysteem geen kut, beschaafd gezegd vagina.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er word met geld geschoven en ze zijn alles weer vergeten :p

Het beste antwoord

Ja. Zo is de iPhone 3GS ook gewoon te koop terwijl de iPhone 4 er is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja blijft te koop maar ik raad je het wel aan om het op www.apple.com te kopen
zeer betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waarom dan niet in de Apple store?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik haal hem liever zelf internet vertrauw ik niet of het moet bol.com mediamarkt.nl of op Apple store
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de Apple store verkopen ze die niet meer aleen online.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op apple.com zit een apple store..:)