Met welke app uit de appstore kun je schrijven/tekenen met je vinger?

Gewoon om je kunnen typen zonder toetsenbord maar met je vinger

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.8K

Antwoorden (2)

Met adobe ideas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel gewoon een heel simpel progamma
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooh laat maar hij ziet er ingewikkeld uit maar hij is goed! Heb m al!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plusje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry dat kan ik niet met ipod :(
Met Art App Free.
Dan kan je met je vinger schrijven en tekenen.
Zoals op het voorbeeld op de foto(heb ik zelf als voorbeeld gedaan).
En is gratis te downloaden(Free hè?)
Misschien bedoel je zoiets en heb je er wat aan?
Je kan ook teksten op foto's schrijven en tekeningetjes maken en daarbij verschillende kleuren en pen
dikte 's kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan!!
Ik hoop dat je zoiets bedoelde en er wat aan hebt,je hebt nog meer van dit soort app's trouwens.
Ik vindt het zelf best moeilijk netjes te schrijven als je je vinger gebruikt maar het lukt dus wel.