mijn apple ipod herspingt de heletijd, nadat ik hem update van 5.0.1 naar 6.2.3. ik had echter geen back-up gemaakt. iemand die mij kan helpen?

en voor de duidelijkheid, hij kan dus ook niet aangesloten worden op de computer, hij maakt daar ook geen contact mee.

Toegevoegd na 1 dag:
hij laat 5 seconden het apple logo zien, dan 2seconden zwart en dan weer 5 seconden het apple logo. hij kan dus echter ook niet opgestart worden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

In de instellingen van je iPod naar fabriek instellingen zetten. En dan met je pc proberen te laten communiceren. En dan op iPod herstellen klikken als je shift hebt indruk. Dan kan een auto back-up kiezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het probleem is, mijn ipod wil dus ook niet aan, hij laat 5 seconden het apple teken zien, dan zwart en 2 seconden daarna weer apple teken. communiceren met de pc doet hij ook niet