Nee, deze wordt binnen enkele weken verwacht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou eerder wachten op de jailbreak voor 5.1.1 die word namelijk untethered.
Al ligt dit wel aan welke iDevice je hebt.

Here is the list of devices that are known to work for sure :

iPhone 4
iPhone 4S
iPad 1
iPad 2 Wifi
iPad 3 Wifi
Here is the list of devices that won't be supported :
iPhone 3Gs
iPod 3G
AppleTV 3
Remains :
iPod 4G
iPad 2 GSM
iPad 2 CDMA
iPad 2 Wifi, R2
iPad 3 CDMA
iPad 3 Global
AppleTV 2
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee deze is er momenteel nog niet, echter heeft een ontwikkelaar deze al wel werkend, waarschijnlijk wordt deze volgende week aangekondigd. Zie info:

http://www.iphonescreen.nl/untethered-jailbreak-ios-5-1-1-voor-iphone-4s-iphone-4-en-ipad/