Komen berichten op iMessage sneller binnen als je deze open heb staan?

Dus als je De app iMessage open heb staan, krijg je de berichten die naar je verstuurd zijn iets sneller binnen? Ik heb namelijk het idee van wel, als ik mensen berichten stuur via iMessage (soms geldt dit ook voor whatsapp overigens) krijg ik later de melding "ontvangen" als ik weet dat ze op dat moment iets anders aan het doen zijn. Kan dit kloppen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee hoor het blijft hetzelfde