Hoeveel geld ben je kwijt als je de Ipad in Verenigde Staten koopt? Zie omschrijving

Ik ga deze zomer naar de Verenigde Staten en wil graag een Ipad kopen. Hoeveel geld ben ik kwijt omgerekent in euro's? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jc54
12 jaar geleden
Je hebt er nog al haast mee, dat je je vraag na 20 minuten al herhaalt.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat was Iphone....
Dit is Ipad
jc54
12 jaar geleden
Ai, Ai, Ai......

Antwoorden (4)

Zie www.apple.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is even duur als in nederland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk wel! Apple heeft oceral dezelfde prijzen voor de ipad
Indien je deze niet bij de douane aangeeft (wat mij logisch lijkt) is het antwoord simpel; kijk op vaulta.nl (of soortgelijke site) voor de wisselkoers. Kijk op apple.com wat de prijs van een Ipad in de VS is. Reken de prijs van dollar om naar euro ét voila. Uw gloednieuwe Ipad tegen schappelijke prijs.

Ben laatst geweest en de koers was ongeveer 1.40 dollar voor 1 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vriend van mij heeft ipad 2 16gb gekocht in Chicago en moest omgerekend € 350,- betalen..... Dus aanzienlijk goedkoper dan in Nederland.
Ik zou zeggen DOEN!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Ipad 2 start op 500$ dus €361,-. Dit is instapper