mijn mobiel loopt vast tijdens de installatie van een update, wat kan ik doen?

ik heb gisteren een update geinstalleerd, maar die is nu nog steeds niet klaar(we zijn al 12 uur verder). hij loopt dus duidelijk vast. het is een HTC one X, de simkaart eruithalen is geen optie, want dat kan niet bij deze mobiel. wat kan ik doen?

Toegevoegd na 34 seconden:
de batterij eruithalen***

Toegevoegd na 28 minuten:
het is geen optie, omdat de achterkap er niet af te halen is bij deze mobiel. bedankt, ik ga nu je tips uitproberen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.8K

Antwoorden (1)

Normaal moet je nooit tijdens een update resetten, maar als hij echt helemaal vastgelopen is probeer dan de aan/uit knop 10 seconden vast te houden (springt dan uit?) en doe hem dan weer aan en kijk wat er gebeurt.

Wil dat niet dan toch accu er uit halen (waarom geen optie?) alternatief is je tel van de oplader af halen en totdat hij vanzelf leeg loopt (misschien ben je dan wel weer 12 uur verder, maar hij moet uiteindelijk leeg zijn).

Vervolgens opnieuw opstarten en hopen dat alles nog werkt. Heeft dit problemen opgeleverd dan kun je proberen je telefoon met een harde reset terug naar de fabrieksinstellingen te zetten.

zie: http://www.htc.com/help/nl/howto_iframe.aspx?id=144767&type=1&p_id=440

Blijf je problemen houden ga dan met je telefoon terug naar de (reparatie)winkel.