Waar moet je op drukken bij het configureren van je WI-FI?

Als ik erop klik, dan verschijnt er een beeld en er staat als volgt; "Druk binnen 2 min. op de WPS knop".
Ik weet niet wat de WPS knop is van mijn SAMSUNG GALAXY S.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even de handleiding doorlezen en je weet precies wat de WPS knop is ;-)

Antwoorden (1)

de WPS knop zit op je router:Wi-Fi protected setup. Dit is een techniek op modernere routers om het configureren van je netwerk te vergemakkelijken. Als een dergelijke knop niet op je router zit, moet de Galaxy handmatig geconfigureerd worden. Hoe dat moet staat in de gebruiksaanwijzing