Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe verander je de titel van je gedownloade muziek op je telefoon?

Ik heb op mijn laptop veel liedjes gedownload en op mijn telefoon gezet. Nu heb ik ze op de sdkaart staan en heb daar de naam aangepast alleen geeft mijn mobiel nog het oude namen van de liedjes weer met als voorbeeld met allerlei streepjes en rare tekens ertussen. Weet iemand hoe je dit kunt aanpassen.
Weet iemand trouwens ook hoe je meerdere nummers tegelijkertijd kunt toevoegen aan een afspeellijst ipv 1voor1?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

De naam moet je dan bij eigenschappen veranderen of in je mobiel via ES FILE EXPLORER bijvoorbeeld. Ik gebruik iTunes en dan kan in ze daar inzetten, de naam wijzigen en alles kopieren en plakken op mn SDCARD.
In een afspeellijst kun je volgens mij ze wel toevoegen als dat er staat, misschien bij de lichtgevende meerkeuze knop of gewoon ergens op het scherm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je kan gewoon naar het mapje mijn bestanden gaan en dan de mp3 opzoeken en dan ingedrukt houden en dan komt er te staan naam wijzigen et voila
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding