Hoe komt het dat ik op school geen wifi heb?

Ik heb een blackberry curve 8520 en als ik probeer om verbinding te maken met wifi zegt ie: verificatie mislukt. Dit is een openbaarnetwerk en ik hoef dus geen wachtwoord in te voeren. Bij andere openbarenetwerken kan ik wel gewoon verbinding maken. Is hier wat aan te doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Scholen filteren soms op mac-adres, om te voorkomen dat leerlingen met allerlei mobiele apparaten het draadloze netwerk "dichttrekken".

Toegevoegd na 51 seconden:
Dat betekent dus dat alleen de bij school bekende apparaten verbinding mogen maken. Het zal dan bijvoorbeeld gaan om schoollaptops.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan vraag je het aan hun