Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb op me ipod een grijze balk door jailbreaken, hoe haal ik dit weg?

Mijn nicht zat op me iPod, toen wou ze hem jailbreaken en nu krijg ik onderaan een grijze balk te zien.
Hoe krijg ik die weg? ( het was ook iets met Cydia .. ) Graag een simpele uitleg; ik heb zelf niet gejailbreakt en ik zal er ook maar niet aan beginnen.

Gianna Oldenberg.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
642

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als het door Cydia komt, moet je even Cydia opstarten en bij 'Pakketten' kijken of het programma er staat, dan kun je hem verwijderen. Anders kan je het waarschijnlijk bij Instellingen (Of Activator als je die hebt) uitzetten. Ik heb geen idee wat het is, dus dit zijn maar een paar opties. =)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan ook zijn dat er een bepaald thema op staat. Thema's zet je er normaal gesproken op met de app "winterboard" ga naar het zoek scherm helemaal links van je homescreen. En zoek voor winterboard. Als je dit hebt gevonden (het kan ook staan dat t er niet opstaat) staan er waarschijnlijk een paar dingen aangevinkt. Vink ze allemaal af (hierdoor veranderd je thema ,als je die hebt, wel maar dat maakt niks uit). Klik op respring (rechtsboven) en je ipod start opnieuw op. (Dit is anders dan normaal)

Even een jailbreak lesje:
Cydia is een programma die je op je IOS apparaat zetten waarmee je dingen op je ipod kan downloaden. Het is een soort appstore maar dan met veel meer mogelijkheden voor je ipod. Je hebt heel veel handige dingen die je met jailbreaken kunt doen.
Hoelang heb je nu deze gejailbreakte ipod en op welke IOS zit je?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding