Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan op mijn IPhone wel email van Ziggo ontvangen maar niet verzenden. Wie kan mij de juiste gegevens geven?

Ik heb zitten zoeken op internet maar de inloggegevens die ik daar terug vind lossen het probleem niet op. De klantenservice van Ziggo kan mij ook niet verder helpen. Is er iemand bijwie het wél is gelukt?

Mijn zakelijke email werkt wel volledig, ik kan berichten ontvangen en verzenden met die account.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ziggo staat het niet toe om op een ander netwerk (bijv. T-Mobile) een verbinding te maken met de uitgaande mailserver van Ziggo (i.e. smtp.ziggo.nl).

Anders gezegd: Ziggo ondersteund geen mobile e-mail.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dit probleem heb ik ook ziggo ondersteund geen mobile e-mail. ik hebdat opgelost door mijn mail van het ziggo account door te sturen naar mijn Gmail account deze krijg ik wel op mijn mobiel en kan ik ook van versturen.
Bijkomend voordeel makkelijk overal ter wereld in te loggen en heb ook mijn hotmail account daarnaar toe doorgestuurt dus nu al mijn mail weer op 1 account.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding