Waarom heb ik geen mobiel internet op mijn telefoon?

Ik heb een Samsung Galaxy Ace met een abonnement van hollandsnieuwe. Ik kan sinds een dag alleen nog maar verbinding maken via WiFi, maar niet via mijn eigen pakket van hollandsnieuwe. Bij instellingen staat 'Pakketgegevens gebruiken' al WEL aangevinkt, dus daar ligt het niet aan. Hoe kan ik er weer voor zorgen dat dit weer werkt?

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik kon tot gisteren wel gewoon gebruiken maken van m'n internet, dus de instellingen moeten goed zijn. Aan data roaming zitten volgens mij extra kosten verbonden, dus dat doe ik liever niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Staat je roaming ook aan want als je roaming en je pakketgegevens allebei aan gevinkt staan dan moet je als het goed is wel weer kunnen internetten via je pakket van hollandsnieuwe

Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De eerste keer moet je een paar sms'en activeren van je provider, soms lukt het zo niet en moet je op de site van je provider kijken welke instellingen je aan moet zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn.zoon had vrijdag ook ineens geen databundel meer. Heb Hollands Nieuwe gebeld. Ze hadden met een grote storing te maken gehad. Mijn.zoon (en jij misschien.ook wel) was er bij het herstel doorheen geglipt. Ze hebben het direct opnieuw geactiveerd. Mijn zoon moest alleen zijn mobiel een keer opnieuw opstarten en toen was het goed. Overigens is de klantenservice vandaag tot 17.00 uur te bereiken. 0900-0602.