Kun je op je iPhone ook een vraag sluiten of bewerken?

Ik heb namelijk da app, maar ik kan het niet vinden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Echt supervervelend! Het kan niet nee.
Je kunt ook geen punten geven... Je kunt niet naar een eerder beantwoorde vraag gaan, tenzij je op de beginpagina gaat scrollen, wat erg lang duurd vaak.

De app moet nog veel innovatiever worden voor het echt goed bruikbaar is en wij(ik) tevreden zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, alleen via je de website. Erg onhandig is het wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad erg onhandig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja inderdaad. Laat er please snel een update komen...
Niet via de app dan
Niet je via safari naar goeie vraag toe gaan dan wel. Is wel jammer dat ze dat niet in de app hebben ingebouwd. Net als protest op je strafpunten.