Waarom staan er bij Samsung Apps heel weinig die ik kan downloaden? Ik heb een Samsung Galaxy Apollo

Als ik op de app Samsung Apps druk, dan kan ik maar heel weinig downloaden, hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Het is ook geen market maar geeft vooral updates van apps die je al hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle andere apps vind je bij Market.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet inderaad hiervoor de Android Market aanroepen. Die is op ieder Android toestel als de Apollo te vinden op je startscherm. De Market beschikt over duizenden apps, die vaak gratis zijn te downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Samsung Apps vind je de Apps die Samsung zelf ontwikkeld. Dit zijn er inderdaad niet veel.
Maar omdat de Galaxy Apollo beschikt over Android, kan je ook apps downloaden vanuit de Android Market; hier zullen veel meer Apps te vinden zijn.