waarom kan ik songpop niet downlaoden

Ik kan het spel songpop niet downloaden omdat mijn het dan aangeeft dan mijn toestel niet compilatie ofzo is voor dat spel
wat kan hieraan doen want ik vind.het echt.een.tof spel
ik heb een samsung galaxy gio btw

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

"omdat mijn het dan aangeeft dan mijn toestel niet compilatie ofzo" zegt dat niet genoeg??

Ik heb zelf een tablet gehad die een hele boel spelletjes niet kon doen vanwege die melding. En nee, er is helaas niks an te doen. je toestel mist dan iets wat je in dat spel wel nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wellicht komt het door het feit, dat d hardware die je een je Gio hebt niet goed genoeg is voor de minimale eisen van het spel. Denk hierbij aan bijvoorbeeld het scherm of de processsor.

Cashher