Mijn abonnement is afgelopen, welke telefoon kan ik het beste kiezen?

ik heb nu een blackberry bold, maar wil graag een iPhone 4. hoeveel kost een abonnement hiervoor per maand? de 16 gb uitvoering is prima. Bij welke provider kan ik het best een iPhone abonnement afsluiten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Tmobile denk ik, voor 32 euro als ik me niet vergis...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij vodafone krijg je de iphone 4 veel goekoper met sommige aanbiedingen zoals bijvoorbeeld bij mediamarkt. Het abbenoment is wel duur maar dan heb je wel meteen de iphone voor de helft van de prijs of misschien nog goedkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet niet hoe recent jij een mobiel wilt hebben, maar binnenkort komen er 2 nieuwe iphone's uit. ( wel de iphone 4s, een goedkoper toestel)(en een iphone 5 met een nieuw uiterlijk. Zal binnenkort (4 oktober worden aangekondigd en in ongeveer een maand worden verkocht.