Waarom duurt het downloaden van iOS 6 zo lang?

Soms zegt hij ook dat het mislukt is dan moet ik weer opnieuw beginnen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Idd, ik heb bij mijn vader zijn iphone 3 uur moeten wachten. Met mijn iphone via itunes verbonden, had ik de update binnen 4 minuten gedownload. De servers zijn overbelast. Want er zijn om 19 u vanavond ook nog mac updates vrijgegeven. Dubbel zoveel verkeer dus. Blijven proberen is dus de oplossing!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heeel veel mensen zijn hemaan het downloaden. Dus de server zit aardig vol. Morgen zal het sneller gaan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doordat veel mensen hem meteen willen hebben ik zou 2 dagen wachten dan heb je hem zo binnen. en kun je nog wat reviews kijken ofdat het wel een update is die jij leuk vind en of er niet veel problemen mee zijn.