Raak ik mijn jailbreak kwijt met wifi sync op iphone?

Ik heb een iphone ios 5.01 met jailbreak. Kan ik nu via wifi syncen zonder dat hij automatisch
gaat updaten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee je raakt je jailbreak niet kwijt. Als er updates zijn, krijg je eerst een melding. Daarna krijg je ook een aantal voorwaarden die je moet accepteren voordat je kan updaten. Dus nee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja hoor dat kan,het wordt gevraagd of je de update wilt doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee je raakt hem niet kwijt je raakt hem alleen kwijt als je je ipod/iphone hersteld of een nieuwe versie erop zet.