Waarom kan ik niet filmen op snapchat?

Ik heb een Huawei Ascend G510. Ik heb snapchat al een tjdje. Ik kan er alles me wat anderen ook kunnen behalve filmen. Wat moet ik doen? :(

Toegevoegd na 27 seconden:
mee*

Toegevoegd na 1 uur:
Als ik bij snapchat film dan loopt mijn scherm vast. , wat moet k doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
9.8K

Het beste antwoord

Het ene toestel kan wel filmen en de andere niet.. heb ik ook last van..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien kan je hem updaten of opnieuw instaleren dat werkt meestal wel. Bij mij dan
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Filmen doe je door die middelste rondje ingedrukt te houden als hij dan dus vast zit zou ik de app verwijderen en dan weer downloaden.
Of je kunt je gegevens verwijderen via instellingen en dan log je weer in, dat doe ik soms ook.