muziek op de blackberry torch zetten?

Sinds kort heb ik een bb torch. De app voor youtube stond er al op, alleen hij werkt niet goed, ik kan er niet gewoon filmpjes mee kijken, in app world heb ik al gezocht naar een player maar geen goede kunnen vinden. Wat kan ik hieraan doen? En is er ook een mogelijkheid om muziek via je blackberry gelijk op mn blackberry te zetten? En niet via computer?

En nog een klein vraagje; hoe verander ik mijn toetstelnaam?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je youtube geen filmpjes kan laten draaien heb je waarschijnlijk alleen een Bis (blackberry internet service) abonnement. Dan heb je een data van 250 MB en worden filmpjes van youtube geblokkeerd. Dit is om te voorkomen dat je over je dat heen gaat en teveel data verbruikt van de blackberry server. Je kunt ze echter wel gewoon bekijken als je je Torcht thuis bv aanmeldt op het wifi netwerk. Dan kun je alles doen zonder dat het van je databundel af gaat

Toegevoegd na 1 minuut:
Over je dat = over je data en Torcht = Torch

Toegevoegd na 3 minuten:
Muziek kun je downloaden via www.dilandau.com je kunt kiezen of je een nummer wilt luisteren of gelijk downloaden. De muziek komt dat gelijk in je muziekmap van je BB
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt een liedje via YouTube in www.yabeat.com gooien en die maakt er een MP3tje van. De bekende liedjes gaan meestal binnen 20 seconden. Klik dan rechtermuisknop en doel opslaan als gooien in je muziekmap van de BlackBerry en bij de volgende keren dat je een liedje download gooit ie hem automatisch in die map. Succes!