Kan ik android apps ook op mijn pc bekijken?

Bij de iphone apps kan je de apps bekijken op www.apple.nl
Kan dat ook bij de android apps?

(als het niet duidekijk is meld het dan even bik de reacties)

Toegevoegd na 27 minuten:
Ik heb nog geen android telefoon maar ik ga er mischien 1 kopen.
En ik wil de apps eerst zien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja dat kan.

Dan moet je een google account hebben en inloggen bij www.market.android.com en dan bij mijn market account. Daar staat wat jij ooit hebt geinstalleerd op je android en je kan het ook bekijken.