Waarom zou ik een update doen van mijn samsung s2 van android 2.3.6 naar ics 4.0.4?

Mijn telefoon werkt op dit moment prima op 2.3.6. Wat zijn goede redenen om toch de update te doen naar ice cream sandwich ics 4.0.4. Zijn er veel nieuwe functies?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag blijft dan staan ook voor die nieuwere versie.
Aanvullende vraag, kan ik direct van 2.3.6 naar 4.1.2 straks, of eerst veilig via 4.0 versie

Antwoorden (1)

Om eerlijk te zijn zijn er geen echte goede redenen te bedenken om je telefoon te upgraden. Het is uiteraard zo dat nieuwe firmware een trent is en op bepaalde punten beter is dan oudere firmware. Soms is het alleen wat eyecandy die anders is. Maar bij ICS is bijvoorbeeld het geheugenbeheer verbeterd.
Maar als jij tevreden bent met je telefoon zoals die nu is zou ik vooral niet upgraden. Nieuwe firmware geeft je telefoon toch vaak een ander "karakter". De telefoon reageert weer anders op bepaalde zaken en sommige instellingen zijn anders. Heb je geen zin om je telefoon opnieuw te moeten ontdekken zou ik het ook vooral niet doen.