Hoe kan ik mijn foto's op mijn IPhone bekijken/bewaren zonder ze in de fotogalerij te hebben (vanwege de opslagruimte)?

Mijn IPhone heeft geen opslagruimte meer vrij en dat zal voornamelijk komen door mijn grote hoeveelheid foto's die ik erop heb staan.
Heeft iemand een idee hoe ik deze foto's op een programma kan zetten wat ook op mijn IPhone gedownload kan worden zodat ik ze elk moment terug kan kijken maar ik wel weer opslagruimte vrij heb?
Google Drive werkt niet omdat dat de melding geeft aangezien dat om de een of andere reden maar 160 van de +/- 3000 foto's weergeeft.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Staat je iCloud Fotobibliotheek aan?
(Instellingen > iCloud > Foto's)

Antwoorden (2)

Wanneer je een reserve kopie via iCloud maakt zou je de foto's kunnen benaderen via de iCloud drive app. Heb je geen back up via iCloud dan kun je dropbox downlaoden op je iPhone. Alles wat je in je dropbox zet kun je benaderen via de dropbox app op je telefoon.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb ze op flickr staan.
Kost niets en ze staan prive