In theorie heeft de HTC one X de snelste processor met 1,5 GHz, maar in werkelijkheid haalt de telefoon maar 1,4 GHz.

In de praktijk hebben de HTC one X en de Samsung Galaxy S III een even snelle processor met 1,4 GHz.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

HTC One X met 1,5 Quad-core processor:

http://www.phonegg.com/Top/Fastest-Processor-Cell-Phones.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De HTC One X heeft wel een hele snelle processor, maar de HTC Sensation heeft toch nog wel de snelste processor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de Samsung Galaxy SIII, hij is veel sneller en grafisch beter dan de Tegra 3, blijkt uit benchmarks, maar je zult er niet veel van merken.. De Snapdragon S4 is meestal al sneller dan de Tegra 3