Waarom trilt een telefoon niet tijdens die aan het laden is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooie mobiel..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een hele ouwe. Heb ik ook gehad.

Het beste antwoord

de tril functie is bedoel voor waneer je bijvoorbeeld in een vergadering zit of op school duss en als je hem in de oplader heb is dat niet echt nodig dan zet je gewoon je geluid aan
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Omdat je hem niet in je broekzak hebt zitten met de oplaadkabel eraan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb mijn telefoon ingesteld dat hij van profiel wijzigt als de lader erop zit. En het trillen van de telefoon kan ik in mijn toestel instellen in de profielen.
Misschien is het bij jou ook het geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die van mij trilt wel! Me vorige telefoon niet dus mischien verschilt dat per telefoon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De telefoon doet alles waar je hem op insteld, ook als hij in de lader zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak is dit het geval, omdat de fabrikant van het toestel er vanuit gaat dat je dicht bij het toestel in de buurt bent als je hem aan het opladen bent. Zo zie je hem oplichten of hoor je hem afgaan als er iemand belt of smst. Zodoende is de trilfunctie uitgeschakeld, deze is niet nodig. De trilfunctie is namelijk origineel bedoeld om je telefoon te voelen in je broekzak. De ringtone is bedoeld om hem te horen in andere gevallen. Denk dan bij de dames aan een tas, of in dit geval aan de oplader op de kast.

Het is geen onderbouwd antwoord, maar ik probeer het vanuit mijn eigen visie te vertellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het trillen is bedoeld om je te waarschuwen als je hem in de buurt van of op je lichaam hebt, maar dat is niet het geval, als je hem oplaadt. Die functie is dan totaal nutteloos!