Bij whatsapp trilt mijn telefoon ook in de normale modus,ik wil dit alleen aan hebben als ik hem op trillen heb staan hoe doe ik dit?

ik bedoel dus als ik hem op trillen heb staan dan trilt me telefoon zowiezo al als ik een bericht heb (whatsapp) maar als ik hem op normaal zet,dus alle geluiden aan trilt die ook nog,ik wil dus alleen dat trillen als ik hem op trilfunctie heb staan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dan moet je zelf kijken bij Whatsapp instellingen.
Dan ga je naar meldingen en dan moet je ergens onder 'berichten' kijken.
Wat staat er bij jou bij 'Trillen:' ?
Hoop dat het lukt.

Mvg,
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan moet je daarop drukken en dan druk je op 'uit'. Trilt hij nu nogsteeds?
Tot dusver behoort dit niet tot de mogelijkheden van WhatsApp. Je kunt de tril-functie wel aan- en en uitzetten. Dit doe je bij 'meldingen'.