Ik wil een BB curve 8520 prepaid, Ik doe er dan mn eigen t mobile simkaart in, Hoe moet je internet aanvragen na die 6 maanden gratis?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat?

Antwoorden (1)

Als het goed is kan je gewoon BIS (blackberry internet service) op je bestaande sim-kaart aanvragen! Vraag dit nog wel even na voordat je de prepaid blackberry koopt!!!

Vraag voor de zekerheid ook even in de winkel of het de goedkoopste optie is... Misschien hebben ze nog een leuke aanbieding!

Succes