Wie kent dit spelletje, en weet deze misschien ook gewoon online te vinden?

Ik zag bij iemand een keer een spelletje op zijn telefoon/smartphone. Het is de bedoeling dat je de getallen 1 tot 46 (geloof ik) zo snel mogelijk aan tikt.

Wie weet welk spelletje ik bedoel? Hoe heet het? En weet je het toevallig ook online te vinden om te spelen?

Toegevoegd na 21 minuten:
Het kan ook een op een ander mobielapparaat met touchscreen te vinden zijn.

In het begin worden lege vakjes opnieuw ingevuld, omdat het veld niet groot genoeg is voor 1-45/46.

12 jaar geleden
1K
Rutge
12 jaar geleden
Ja en hou heet ie??
sterredag
12 jaar geleden
wat met een touchscreen kan, werkt met een muis ook. Maar ik weet zeker dat dit spelletje verder gaat. De lege hokjes worden in het begin aangevuld met nieuwe cijfer tot 45 of 46, dan worden lege hokjes niet meer aangevuld.

Antwoorden (1)

Sudoku? Of iets anders dat hier op lijkt