Ik heb nwe tel. (Samsung Galaxy Ace) en wil 3G en internet standaard uitschakelen. Ik wil alleen internetten als er WIFI aanwezig is.Hoe regel ik dat?

Wie kan mij helpen, want kan het niet vinden in gebruiksaanwijzing. Thanks!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Houd de aan/uit knop even in en de telefoonopties verschijnen.
Klik dan op dataverbindingstand.
Je internet is nu uitgeschakeld.
Voor controle zou je de knop weer even in kunnen drukken en dan zie je; dataverbindingstand uitgeschakeld.