Hoe kan ik op mijn iphone alle afbeeldingen van mijn computer overzetten EN ze vanaf mijn iphone verwijderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Via iTunes en de map in verkenner. Als je de iPhone aansluit dan krijg je een keuze om via de map in verkenner te open of met andere programma's. Zoek de wisselbare schijf. Dit toont de pc/laptop zelf.

Via iTunes kun je de foto's selecteren en bepalen in welke map welke foto's je op de pc/laptop wil zetten. Bij mij wist hij automatisch de foto's op de iPhone die ik op me laptop heb gezet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een mac hebt sluit je hem aan open je voorvetoning en dan archief en dan importeer uit ......iPhone's 4 en dan klik je daar op en dan krijg je alle foto's en video's te zien