Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik gebruik maken van internet op mijn Samsung Galaxy Gio zonder wifi (ik heb mobiel internet voor een maand gekocht bij t-mobile)?

Ik heb een prepaid Samsung Galaxy Gio, en heb een maand internet van t mobile gekocht voor 10 euro (1000MB). Ik kreeg mooi een bericht dat het nu geactiveerd was, en dacht dus op het net te kunnen, bvervolgens geeft mijn mobiel aan dat er ngeen netwerkverbinding (dataverbinding) is, terwijl ik echt al alles heb geprobeerd (dataverbinding aanzetten, roaming aan etc). Ik ben echt ten einde en weet niet wat ik hier mee moet doen. Ik hoop dat iemand me kan helpen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
692

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Netwerk aanbieder een mailtje sturen om per sms de instellingen te verkrijgen. Natuurlijk wel op je toestel bij instellingen WiFi uitzetten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan ligt het waarschijnlijk niet aan jou maar aan tmobile. Weet je zeker dat het tegoed vanaf vandaag ingaat? ik zou anders ff naar t mobile bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding