Bestaat er een app in de appstore die een costumpushbericht stuurt?

Is er een app die je kan instellen dat er bijv. Op 20 augustus om 12:00 "tom ophalen van voetbal" een pushbericht op je iPhone komt dat je zelf hebt neergezet? Want dat zou mij heel veel helpen in het dagelijkse leven... De standaard die op je iPhone/iPod staat moet je het schermpje naar beneden schuiven en dat doe ik bijna nooit. En vooral in de ochtend niet.. Terwijl ik dan die berichten nodig heb.
Mvg SYDK

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

In de agenda (al ingevoerde app) kan je gegevens invullen en dan stuurt hij je een pushbericht de dag ervoor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is een App genaamd "Due" die herinneringen stuurt als iets klaar moet zijn of gedaan moet worden. Misschien is die toepasbaar?