Blackberry Bold 9700 Gaat wel aan maar reageert dan niet meer?

Ik heb een Bold 9700, ik ging laatst naar het strand , en merkte dat er waarschijnlijk zand onder de toetsjes zat, dit heb ik nu nog . maar als ik de accu eruit haal, heb ik daar ook een lading zand zitten , ik weet niet Hoe het er steeds komt maarja, Sinds vanochtend, gaat hij wel aan maar dan moet ik mijn Pincode invoeren maar hij reageert niet meer? Hij doet dan vrijwel niks meer. Ik weet niet of het aan het keyboard ligt of aan de accu. Ik heb meerdere keren de accu er opnieuw ingedaan en de sim kaart. maar niks werkt.. Als niemand raad weet breng ik hem weg ..
Hopelijk weten jullie iets.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik zou hem even wegbrengen, hun kunnen alles loshalen en het even zuiver maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Wie zijn "hun"?