Hoe kan ik verzonden sms'jes opslaan op de pc?

Ik heb een Samsung Chat 3350. Ik kan wel ontvangen sms'jes overzetten naar de pc en ze met een speciaal programma openen. Sms'jes uit de 'verzonden'-map kan ik niet op de externe geheugenkaart zetten en zodoende niet op de pc. Is er een manier waarop ik ze toch op de pc kan overzetten? Met een datakabeltje lukt het niet en Samsung KIES biedt ook geen mogelijkheid.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Beste,

Dit is vanuit het toestel zelf en vanuit Kies niet mogelijk.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bestaat er misschien een programma waarmee je via je pc op het intern geheugen van de mobiel kunt komen? Dat het dus alles weergeeft wat er op het intern geheugen staat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste Cigale, Dit is eventueel mogelijk, echter kom je hierbij nog steeds enkel bij media-bestanden en niet bij SMS-bestanden. Met vriendelijke groeten, Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl