bestaat er een ipod of android app waarmee je slowmotion kunt filmen?

bestaat er een ipod of android app waarmee je slowmotion kunt filmen? dus of voor ipod of voor android of voor allebei.

Toegevoegd na 18 uur:
ik bedoel dus gewoon filmen en dan in slowmotion afspelen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slowmotion filmen is zo goed als onmogelijk, het langzaam afspelen kan wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat bedoel ik in slowmotion afspelen

Antwoorden (1)

slowmotion word vaak weergegeven door bv op te nemen met 150 beelden per seconden, en af te spelen op een "normale" framerate (tv is 27), daar het hier gaat over mobiele telefoon camera's die deze framerates niet aankunnen zal dit niet mooi/vloeiend gaan, ookal bestaat de app de camera's kunnen dit over het algemeen niet aan (en de telefoon kan het waarschijnlijk ook niet aan 100+ beelden per seconden op te slaan)

wel kan je dus je filmpje later bewerken dat het langzamer loopt, maar dan gaat het schokkerig zoals eerder beschreven.