wil iemand mij helpen ik kan niks meer downloaden in de google play store wat moet ik nu doen?

Ik heb een groot probleem ik wou een spel downloaden in de google play store en toen stond er kan bestand niet downloaden wegens een fout (927) en ik had al op google gekeken en zag dat ik de updates van de play store opnieuw moest downloaden ik had alle updates verwijderd maar kon het niet meer terug zetten nu kan ik niks meer wat moet ik doen? (Ps ik heb een samsung galaxy tab 3.8.0 misschien maakt dat nog verschil)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je jonger bent dan 18 jaar, kan je momenteel geen spelen downloaden. Google play zegt dat studeren voor de examens voorrang heeft op spelen met de tablet ;-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ga naar instellingen> Applicatie beheer> zoek google play store en clear de cache en forceer data stop en installeer geen updates!
Ga nu terug naar de play store en probeer iets te downloaden.
Ik adviseer om je samsung automatisch alles te laten backuppen naar google drive. Dit kan via Samsung beheer zelf. Maar je heb ook diverse gratis apps, die je kan downloadenen die elke nacht alles veiligstelt terwijl jij ligt te slapen. Mocht het niet lukken neem dan even contact op.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt camerabewaking alleen snap het nog niet helemaal maar in ierder geval bedankt!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik snap het nog niet helemaal met dat forceer data en het backuppen ik zou het fijn vinden als je dat nog even uitlegt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volg onderstaande stappen Menno, kijken of het dan wel wil lukken. 1) Ga naar instellingen van uw Samsung Tab
2) Scroll naar beneden totdat u " App " ziet staan
3) Kies dan " applicatiebeheer "
4) Nu ziet u "gedownload " staan scroll nu net zolang door totdat " Google play store " in beeld komt en klik daarop
5) Nu ziet u 4 blokken die u kan gebuiken, klik op gedwongen stoppen en daarna op gegevens wissen
6) Start uw tab opnieuw en probeer dan een app te downloaden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt!! Je hebt mij enorm geholpen!

Antwoorden (1)

Is je opslagruimte niet gewoon vol?