Krijg ik een gloednieuwe telefoon van Dixons als zij mij een beschadigde leveren?

Ik heb dus vandaag (2 uur geleden) een nieuwe nokia lumia 610gekocht... maar ik ben erachter gekomen dat het frontje op een of andere manier niet zo goed is. want als ik hem op mijn telefoon heb zitten (dat frontje dus) dan blijft de aan-uit knop haken... je drukt hem in. en hij laat nooit meer los totdat ik het frontje eraf heb gehaald.

nu lees ik op hun site dat je mag ruilen binnen 14 dagen van aankoop: behalve van gesealde producten (de telefoondoosje heeft een beveiligingssticker)

ik heb geen zin om heb op te laten sturen en dan weer 6 weken wachten tot ik hem weer terug heb.

Toegevoegd na 1 minuut:
Mijn vader had er ook eentje gekocht, maar hij had dat probleem niet...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je een omruilgarantie hebt van 14 dagen dan kun je dit zonder problemen omruilen voor eentje die het wel goed doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je garantie hebt en de bon ook, moét je een nieuwe krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aangezien ze hem geleverd hebben met schade heb je sowieso recht op vervanging van het product.