Waarom valt mijn galaxy s2 valt steeds uit?

De ene keer staat er dat ik 70% batterij heb. Oppeens is die leeg en valt hij uit. Start ik hem opnieuw en staat er dat er 60% batterij is. Vervolgens valt hij weer uit! Hij blijft maar uitvallen. Wat is er aan de hand? (In de oplader valt hij niet uit). Ik heb al een factory reset gedaan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het weergegeven percentage na herstart anders is dan ervoor (meer dan een paar procentjes verschil), dan is de batterij hoogstwaarschijnlijk aan vervanging toe. Dat je aan de lader die problemen niet hebt, wijst daar ook op.