kun je de stem (melding)verwijderen op Samsung Galaxy SII?

als ik sms/email ontvang op mijn SII, wordt dat vergezeld van een (voor mij irritante) elektronische Engelstalige damesstem die meldt dat ik mail heb of een smsje. Ik kan niet vinden waar ik dit kan uitzetten.
Bij instellingen staat voor zover ik het kan vinden, nergens spraak aangevinkt. Wel geluid en dat wil ik ook zo houden. Wie kan me helpen deze optie uit te zetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Beste,

Dit kan via Instellingen > Taal en Invoer > Uitvoer Text-to-Speech. Hier dien je dan Autostand uit te schakelen.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl