Heb ipod 3g en heb paar vragen??

- kan ik de achtergrond waar apps staan veranderen?
- de ipod zegt soms bij apps dat het een 2g is?
- hoe plaats ik fotos erop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, je kunt de achtergrond veranderen. Dat kun je vinden in de instellingen van de iPod.

Als apps zeggen dat het een 2G is, dan kan die app gelijk hebben. Veel mensen denken dat ze een 3G hebben, maar als je 8GB hebt dan heb je inderdaad een 2G. De 3G bestaat niet in 8GB (wel in 32 en 64GB).

Foto's erop zetten doe je doormiddel van iTunes, als je hem aansluit kun je in iTunes op het tabje 'Foto's' klikken en daar kun je foto's synchroniseren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iPod Touch 3G 16GB bestaat ook niet ;-). Vanaf de 3G heeft Apple besloten geen 16GB meer te maken, de 1G en 2G bestaan wel in 16GB. Je kunt dan ook de achtergrond niet wijzigen, dat is namelijk mogelijk vanaf iOS 4 en via de legale manier kun je iOS 4 niet op de iPod Touch 2G draaien. Ik zal nog even een oplossing zoeken voor het probleem met de foto's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb even een screen gemaakt en aan m'n antwoord toegevoegd. Heb jij niet rechtsbovenin 'Foto's' staan? Overigens heb ik nu dus een iPhone 4, maar dit was ook bij de iPod Touch 2G 8GB die ik heb gehad precies zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een iPod Touch 3G met 16GB bestaat helemaal niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://en.wikipedia.org/wiki/IPod_Touch#Models Daar kun je zien dat de iPod Touch 3G zoals ik zei niet in 16GB bestaat ;-). Werkt dit misschien?: http://forum.fok.nl/topic/1265575
Je kunt als je bij instellingen bij 'achtergrond' kijkt, je achtergrond veranderen. Het kan ook vanaf foto's.

Als de iPod aangeeft dat het een 2g is, maakt dat niet zoveel uit.

Foto's kun je via de pc via Windows verkenner erop zetten. Je kunt ze ook naar de iPod mailen en dan opslaan.