Als het goed is niet. Als je helemaal naar boven scrollt in dat gesprek staan er twee ''knopjes''
(contact toevoegen) (blokkeren)

Volgens mij...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ja inderdaad

je moet hem eerst toevoegen aan contacten en daarna
open je whatsapp en gaat naar instellingen
(instellingen staat rechts onderin,3puntjes) klik dan op contacten daar staat geblokkeerde contacten druk daar op en dan op het + knopje en dan selecteer je de contact persoon die je wilt blokkeren succes.
Bronnen: