op markt plaats verkoopt iemand een ipod touch 4g 32gb voor maar 220 euro en hij zegt dat die nog nieuw is is dat betrouwbaar?

Toegevoegd na 2 uur:
het kan ook zijn dat hij een ipod 8gb heeft en verkoopt voor 220 euro en zegt dat het 32gb is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bon vragen en ja is wel goedkoop dus ik zou het niet doen koop er lekker 1 bij een zaak
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 Dit vind ik de beste antwoord om eerlijk te zijn

Andere antwoorden (5)

Het klinkt wel normaal , maar je moet hem gewoon thuis bij hem ophalen! Dan kun je het zien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het uitproberen bij hem thuis.
En je kan zo wie zo zien of hij betrouwbaar is als hij meer spullen heeft gekocht kan je dat zien op marktplaats.

Toegevoegd na 56 seconden:
Oja en je kan vragen waarom hij het weg doet, want de vraag is waarom doet hij hem weg.
Iedereen wilt een Iphone toch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is waar heb je gelijk in.
* Kijk of de naam voor jouw betrouwbaar klinkt.
* Aantal dagen weken maanden jaren actief.
* Liever geen 06 nummer maar een stad nummer zoals 020 079 030 etc.
* En natuurlijk altijd ophalen bij de desbetreffende persoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou de kassabon vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"bij twijfel niet inhalen". Als je het aanbod "te"goedkoop vindt, zit er een luchtje aan. Niet op ingaan dus!